З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, МОЯ ВІННИЦЕ!

 З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, МОЯ ВІННИЦЕ!

Щасливі ноти і щаслива мить,
Як марево, у серці виростають,
Коли у ньому радісно звучить
Мелодія подільських дивограїв.
І байдуже, що щастя - тільки мить,
І що спливе, як свічка, не спитавши.
Твоїх очей ясний метеорит
За всі принади світу цього кращий.
Твоєї долі срібні береги
Цвітуть, як небо, вкрите зірочками.
Я буду завжди в серці берегти
Твою любов, написану віками,
Твої алеї, вулички, сади,
І ліхтарі, і обрії далекі...
Ріднішої за тебе не знайти -
До тебе ж повертаються лелеки,
До тебе повертаюся і я
Живого джерела твого напитись.
Душею вкоренилась, приросла -
І вже ніколи нас не розділити.
Ми всюди разом, Віннице моя,
Я рада бути на твоїй сторінці,
Коли звучить мелодія твоя
Шматочком неба на моїй сопілці.
© Алла Горобець
Напередодні 660-ї річниці Вінниці у бібліотеці-філії 18 ВМ ЦБС відбулась презентація виставки літератури "Визначні діячі мого міста" з метою вшанування пам'яті людей, які творили історію.



Коментарі